Sunday, May 16, 2010

突然好想你,突然梦见你

今天不知为何的,特别想你。

我睡得昏昏沉沉时,总觉得我就在你怀里。

我在朦胧之中见到你,还以为就快要触碰到你了。

然而我一不小心睡醒,才发现,原来这只是一场梦。

不知要等到何年何月,我才能与你相逢。。。

别想太多,我想的就是台湾的面线们。。。还有‘吉马陈蚝仔面线大王’的香肠。

不知为什么,好吃的食物,我总是忘了为它留下照片。想望梅止渴都不能。。。

找了好久,终于找到一张比较像样的。可是却有大大的诗慧抢了‘阿宗面线’的风头。。。

(p/s: 玮文,我想的不是你的第一名,你可别想太多!)


5 comments:

  1. i saw ur post topics and the pic...terkejut u noe when i read the first few lines... imagine u hug my dear...yucks...dun pollute her plz...she is the most suci gal in my heart

    ReplyDelete
  2. dats y i put a note below, so u wont think too much. dont worry, i'm not les! so wont miss ur no.1 and wont miss u too! whaahwahawaw

    ReplyDelete
  3. i thought u think too much shi hui...
    i agree. quite nice that food.

    ReplyDelete
  4. walao..is shi hui..pity her...

    ReplyDelete
  5. LIM SUAT YEE! did u read carefully? OMG! i lazy to men-马赛克-kan her face nia...........

    ReplyDelete